torsdag 17 juni 2010

Skämmas jag?

Kul att någon utanför kretsen på typ 2 personer som jag vet läser bloggen hittat hit...å andra sidan kanske jag förlorade den läsaren på en gång på grund utav det jag skrev.
Tydligen var det lite känsligt att önska livet ut Carola...
Om önsketänkande kunda ta livet utav människor så skulle väldigt många fler råka illa ut...Tex skulle typ hela den homosexuella delen utav befolkningen utrotas utav självaste Carola, iallafall om man ska ta henne helt bokstavligt i uttalanden hon gjort förr i tiden...

Men du har rätt och jag tar tillbaka mitt "dödshot"..jag ber så hemskt mycket om mitt uttalande.
Däremot så kommer jag önska innerligt med hela mitt hjärta att hon sluta släppa skivor och yla i TV..folk lider utav det, jag inkluderad.
Alla har rätt till sin åsikt och självklart så även du...men min åsikt är att Carola inte bör tillåtas existera som artist..som människa självklart, lev på, lev gott och frodas.

Nog om det.

Idag är en total hemsk/pissig dag, jag är så trött och har så ont i huvudet. Det känns som om mitt huvud skall explodera.
Jag vill inget heller än att få ligga i soffan i björnens famn och bara mysa..Men återigen kommer fotbollen emellan...men imorgon! Då jäklar blir det fredagsmys för hela slanten.

Får se ifall jag gör ett inlägg senare ikväll...beror på om huvudvärken släpper.