söndag 20 december 2009

Försonat mig med snön..

idag har jag pölsat i så galet mycket snö. Vi tar hand om Ms brors husdjur under tiden de är på semester. Vi var där en sväng igår kväll, huset ligger på en höjd men vi kom upp utan problem. Idag...fanns det inte en chans att vi skulle komma upp till huset, bilen sa nej.
Så det var bara att traska upp dit, snön nådde nästan till knäna. Galet!
Medans M gav djuren mat och vatten tog jag tag i en skyffel och försökte gräva fram marken..det var helt omöjligt! Jag slet så hårt och blev galet svettig, men det kändes så skönt!
Nu vill jag ut och roa mig i snön istället, vill bara dra på termobyxorna och åka pulka! Men det är jobb imorgon, så det får bli kudden istället..men men...jag tror att snön håller i sig ett tag till, så jag hoppas jag får chansen att göra det senare.

Natti natti på er!

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Kom förbi ikväll på eran promenad så kan ni få se granen som mamma fick mig att ta mig i kragen och köpa.