torsdag 10 december 2009

VAB...vård av björn

Björnen blev lite vissen av vaccinet så det blev hemgång lite tidigare från jobbet idag.
Han ville ha min kycklingsoppa och godis...och så ville han spela massa datorspel...jag vet inte..han verkar inte speciellt sjuk enligt mig.
Men jag har hunnit tvätta lite mer kläder och göra en massa julgodis som jag ska ha med mig till jobbet imorgon. Inte för att jag är så trevlig att jag bjuder på godis..utan för att sektionerna turas om att bjuda på adventsfika varje fredag och nu blev det vår tur och därav har jag gjort godis.

Jag sitter och kollar på Nobelmiddagen...väldigt fult dukat och vilka gräsliga glas....huaa...de skulle nog behöva ta in fina F som konsult, hon kan duka finare med händerna bakbundna och med förbundna ögon.

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Men vad fint du skriver om mig, tack. Vård av björn är ett riktigt roligt uttryck.