måndag 28 december 2009

Så igår gick det inte längre...efter mycket om och men tvingade björnen mig till akuten. Jag stretade emot allt jag kunde...hatar läkare...men helt plötsligt satt jag på britsen med en tops nedkörd i halsen...*blä*
Kan sjuksyrror inte kan vara liiite förstående och mjuka på handen. Först blev jag idiotförklarad i kassan, för att jag inte ringt innan och bokat tid..sen våldtagen i halsen av en tops och träpalett..sen höll hon fast mitt huvud för att brutalt köra in termometern i örat...eh..jag är vuxen och kan sitta still...men men..våld fungerade bättre för denna syrra.

Sen fick jag till slut träffa läkaren...oh lord have mercy..."ja eh..proverna visade ingenting..så jag ska inte göra någonting...vi avvaktar några dagar...du låter lite ansträngd...är du hes? eller låter du såhär normalt??"
Ja..hur ska jag förklara hur jag lät...som Bonnie Tyler..efter en två timmars konsert...och en 70s whisky...jag upplevde det som om jag skrek och i verkligheten väste jag fram mina ord...Björnen sympatikallade mig för sir Väs...
Jag var på väg att svara att han nästan såg ut som en läkare..men valde att säga, eh ja jag är hes..
Då gav han mig en massa kortison för att lindra smärtan...

Idag fyller farmor år..så vi ska snart dit och äta middag..hoppas tanten hör vad jag väser fram...F E L I Z C U M P L E A Ñ O S !! :D

Inga kommentarer: