tisdag 8 december 2009

Ledig imorgon!

Tog ledigt från jobbet imorgon för att göra alla trista måsten som jag annars inte hinner med...

Imorgon ska jag till tandläkaren, ta med björnen till doktorn, ta reda på vilka sprutor vi behöver ta till smekmånaden, besöka festlokalen, diska, tvätta, göra en "att göra"-lista, skicka hindersprövningslapparna, maila vigselförrättaren samt göra julgodis (inte till mig själv utan till jobbet...vi ska ha adventsfika) sen på kvällen är vi bjudna på middag.

Jag har även projekt "pepparkakshus" att planera...jag har gjort ett hus innan...då var jag typ 15 och brände av mig halva handen på det smälta sockret...men jag har gett mig f*n på att göra en i år...varför...för jag har lust;)

2 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

Trevligt att få se dig idag, är lite orolig över att björnen måste ta sprutor. Går det med en squirt gun?

Sälen sa...

Alltid en fröjd att träffa dig:D