torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!!

Helt galet att ännu ett år har kommit och gått...kan vi pausa tiden lite??

Igår kväll fick jag nog mitt livs största chock..jag verkligen hatar överaskningar och igår fick jag en rejäl. Visserligen en riktigt bra överaskningen, but still..Innan verkligheten sjönk över mig, så hann jag både ramla baklänges, börja skaka och svettas...
Min mamma och pappa ville att jag skulle komma förbi dem igår ikväll. Jag hade ännu inte lämnat över min julklapp och hade planerat att göra det, så det passade mig helt utmärkt. Eftersom det inte var någon särskild tillställelse, dök både jag och björnen upp i mjukisar...Väl där säger mamma att de har en julklapp till mig i sovrummet....jag leds in i rummet och där står min moster!!! Min moster som egentligen bor i Chile!
De flesta i min närhet verkar ha vetat om att hon ska komma och precis alla har hållt tyst. Det är helt galet, jag anade verkligen INGENTING! Men nu är hon här, min underbara solstråle till moster! Hon är här för att vara mitt stöd och hedersgäst till bröllopet..galet galet galet...jag tror fortfarande att jag drömmer. Älskade moster..att hon är här hos mig, känns lika osannolikt som att vinna en miljon på lotto.

Med sig hade hon en liten ask från mina kusiner. Det var mormors pärlor, som alla tjejer i familjen haft på sig när de gift sig, så nu fick jag dom...Och jag kan inte säga hur perfekta de är...nu har jag något lånat..och de kunde inte varit finare..
2010 kommer bli ett underbart år..det känner jag på mig..det kunde omöjligt börja bättre..

Inga kommentarer: