onsdag 12 maj 2010

Äckliga ord och konstiga tankar..

Björnen är som sagt sjuk och stanna hemma idag från jobbet OCH träningen...shit alltså han måste vara riktigt sjuk, för han brukar aldrig skippa träningen...eller så har han helt enkelt lyssnat på mig för en gångs skull och vilar upp sig ordentligt för att bli kvitt förkylningen för gott.

Hur som helt, nu när jag inte hade någon att ta hänsyn till på morgonen, så vaknade jag riktigt tidigt och åkte till jobbet. Jag stämplade in tio i sex! Jag har aldrig varit på jobbet så tidigt! Det var riktigt najs att köra ensam, mötte bara några få bilar och hade på musik riktigt högt. Björnen klagar annars jämt på volymen.
Annars så var det en riktigt rolig dag på jobbet, jag blev behörig för att kunna sköta lite grejer helt solo. Att få det bara en vecka in på arbetet känns gött, de verkar jätteglada över att ha mig där och jag är riktigt glad jag med.

Sen träffade jag upp finfinis och åkte och köpte sten, imorgon sätts operation framsida igång och det kommer bli fint, känner det på mig.

Sen har jag tänkt på ord...ord som väcker obehag i mig...lavage och fungus är två ord jag kom på...varför....vet inte..kopplar det till äckliga saker som tarmsköljning och fotsvamp...hua....fötter....blä

Inga kommentarer: