torsdag 6 maj 2010

Bilder som växer...

Björnen är skeptisk..han undrar var hans fru tagit vägen...hon den där som dödade allt som var grönt...för helt plötsligt bor vi med en massa växande växter! Och svärmor som tvivlade på min förmåga..;)
Här har vi Mr Fikoni...han har massor med gröna fina blad..när vi kom hem från smekmånaden hade han blivit av med alla sina löv, svärmor hävdade att han blivit sjuk och att han förmodligen inte skulle överleva veckan...men taadaaaa...lever o frodas gör Mr efter flera flera veckor:)
Här har vi ärtorna..de ska planteras om idag, för de behöver med plats för fötterna (=rötterna), jag hoppas de överlever för de ska döpas nästa vecka...ja jag döper och pratar med mina växter..it´s tha shit...i promise...de växer ju!

Här när mina potäter...de växer så de knakar...bilden är lite skum...men de växer!
Det här är mina tomater..de ska få växa till sig lite till innan jag planerar om dom, men återigen...de växer!


Här har vi BanArne...han är en banan...han har blivit pappa...han har fått två barn...de är små, men de växer! I bakgrunden ser Ni en Orkidé...jag knipsade av alla blommor när vi gifte oss och hade de i "buketten"...nu växer de igen..och jag har räknat till 8 knoppar! Galet!
Här nedan ser Ni de fantastiska böckerna...jag har fortfarande inte öppnat den...men fiiiin!
That´s it for now!

Inga kommentarer: