onsdag 19 maj 2010

Stretchmarks?

Jag har ätit glass varje dag i veckan och igår hittade jag en ny favorit, Magnum Gold?!...så satans god och den är dessutom guldfärgad! Har ni inte smakat den ännu, do it!
Vad spelar det för roll att mina kläder har bristningar...jag kan köpa nya kläder...men jag kommer aldrig kunna få tillbaka en god glass i solen med björnen...

Idag när vi var och handlade på ICA efter jobbet så köpte vi glass..de hade slut på Magnum så jag köpte en Tiptop istället..på vägen ut möttes vi av ett gäng barn...som alla tittade avundsjukt på våra stora glassar, en gick till och med in i en soptunna för hon glodde så på glassen...hihi...ibland är det så gött att vara vuxen och kunna äta glass när man vill :D

Idag gick jag in i en hiss på sjukhuset som jag aldrig varit i..eller så har de renoverat den...hur som helst...i den var det fullklottrat med citat.....ett som stod ut för mig var "fantasi är viktigare än kunskap"av Albert Einstein..briljant sagt, verkligen!

Inga kommentarer: