måndag 17 maj 2010

Ett inlägg..

jaha så vad ska jag skriva nu..jag känner mig lite blank i huvudet för tillfället..
Jag är rätt så trött...sådär måndagstrött som man kan vara. Men jag är inte arg som jag normalt sätt brukar vara på måndagar. Jag har så länge som jag kan minnas inte gillat måndagar, men nu gör jag det. Jag har kommit till en plats i mitt liv där jag är nöjd med var jag är. Jag är tillfreds om så dock bara för stunden, men jag är det. Och det känns så skönt! För då släpper den där stressen...som hindrar än från att stanna upp och betrakta lekande barn, för att blunda en stund och känna solstrålarnas varma smekning mot din kind...
Idag lutade jag mig mot min kärestas axel och blundade en stund...
Idag fick jag jord under naglarna när jag planterade om mina potatisar...
Idag stod jag och älsklingen och tittade upp mot himlen på ett propellerplan som flög förbi....och efter det fick jag en puss på pannan och fick höra att den jag älskar, älskar mig tillbaka...det är najs...jag är nöjd med dagen.

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Oj oj mina ögon vattnades när jag läste ditt inlägg.Puh. Lyckliga du och lyckliga jag som snart får träffa dig :D