tisdag 25 maj 2010

Grå dag, grått sinneslag...

Jag skulle ju skriva ett jättelångt inlägg...skulle berätta om vad jag fiffilurat med under helgen..men nu när jag äntligen ska sätta mig ner och skriva så står det still...typiskt.

Men men...here´s a recap!

Fredag, gjorde jag ingenting..kom hem från jobbet och somnade i björnens armar..vaknade och åt lite..och somnade igen för natten i hans armar..ibland är livet riktigt jäkla gött!

Lördag..dagen färgades av bebisar..jag hälsade på min vän Ida och hennes en och en halv vecka gamla dotter..så himla söt! Sen hämtade jag upp björnen efter hans gigantiska förlust..och sen åkte vi hem till finfinis o mister och grillade. Det var så otroligt gott....mmmm mumma.

Söndag...nu snackar vi grejer! Jag hade planerat en heldag med finfinis..vi var på fotografiska och kollade på foton, vi lunchade på Hermans, vi botaniserade i inredningsbutiker och IKEA..och sen möte vi upp männen, åt middag på Pizza Hut och gick på bio. 3D Alice i underlandet...jag rekommenderar den inte! Det var en totaltoppendag som var till bredden fylld med skratt!

Måndag...söndagens rus låg fortfarande i luften och trots att jag var helvimsig på jobbet så ordnade allt upp sig när jag lämnade jobbet. Jag tog bussen i det fina vädret och styrde skeppet mot medborgarplatsen. Jag satt och kollade på folk, shoppade loss lite och sen mötte jag upp finfinis. Jag var hennes +en på ett jobbjippo. Det bjöds på dricka och godsnittar...mumma. Och det bästa utav allt, Titiyo! Hon körde några låtar och bruden kan sin skit!
Sen salongspruttisar vandrade vi till gamla stan, satt oss på bryggan och passade på att njuta utav nuet. Vilket verkar vara vårt motto nuförtiden :)

Idag har varit en såndär galen dag igen. På jobbet rasar det in beställningar...Gunnar veckans gubbe (dvs han som jag ska svansa efter under min upplärningsperiod) hanterar inte stress speciellt bra.....vilket leder till att jag känner mig helt lost...jag blandar recept till höger och vänster och har inte koll på någonting..vimsigt är ordet.
Nu är jag helt slut i huvudet och är på väg att få nackspärr...vill bara lägga mig ner och sussa..vilket jag ska göra så fort björnen kommer hem från träningen.

Ledsen att det inte blev ett roligare inlägg...men ibland är det bara så

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

upp med morrhåren! kram