söndag 16 maj 2010

Fotbollssäsongen har kickat igång

Dom vann, det var bra för annars hade det varit en arg björn jag fått hem...
Jag åkte ner och kollade med björnens mamma...men jag hjälpte inte till i kiosken som alla andra ville...så ingen pratade med mig. Jag är numera fotbollslepra...bryr jag mig...not so much. Jag kan leva med det för alternativet går inte hem hos mig. Nog om det.

Jag målade om naglarna...puh vad skönt. Kunde verkligen inte leva med det röda en dag till...inte nog med att den horiga färgen störde mig något oerhört, så gav den illusionen av att fingrarna såg fetare ut.
Jag är inte den smalaste personen i världen men jag har inte knubbiga fingrar!

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att björnen skall ge mig frukost..ibland är han bara för go den där nallen jag har, puss!

Inga kommentarer: