fredag 28 maj 2010

TGIF

Åh herre vilken vecka det har varit....ett konstant galet tempo, men nu är helgen här så nu ska man inte gnälla:D

De få gångerna jag suttit ner i veckan har jag haft en tidning i handen. Varje dag har jag läst om en massa saker jag vill göra...det kliar i fingrarna för att bara göra en massa skoj!
Björnen är ju upptagen med sin jäkla fotoboll hela tiden och snart försvinner finfinis på semester...så vad kan jag göra....eh göra allt själv, självklart!

Jag är en kvinna i mina bästa år, jag är trevlig, jag har ett fast jobb och jag har en upptagen men dock ändå underbar man...vem vill inte träffa mig eller lära känna mig?? Ok...det behöver faktiskt inte gå så långt..men vem skulle ha något emot att ha mig ståendes bredvid sig på tex en fotoutställning....ett loppisstånd...en bänk...??

Don´t underestimate the power of one...

Dagens låt...i lite samma tema är....

http://www.youtube.com/watch?v=8jBsiXLqNBY

Hon är tillbaka och bättre än någonsin om man frågar mig.....Robyn...vilka framsteg sen "Do you really what me"....men man ska ju bara bli bättre ju mer intryck och upplevelser man har...så good for you, girl!

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

jag vill fortfarande göra en massa saker med dig! Vi har skjutit fram semestern lite :D