lördag 22 maj 2010

Ärlighet??

OK så ikväll har björnen match mot SMM...stockholm mean machines...bara namnet borde ge dom överhanden..

Anywho...så länge jag varit med i matchen (vilket å andra sidan inte är länge ) så har det (vad jag minns) aldrig vunnit mot SMM...det verkar finnas någon mental block mot laget som gör att Jets börjar spela som ett gäng apor...bollar kastas mot spöket laban och blockera/stoppa verkar man glömt bort hur man gör..Detta trots att "stora" pengar har investerats i amerikanska spelare...har de fortfarande inte vunnit...

Har någonting ändrats till i år...har någon mental peppning skett?? Nej, inte vad jag vet...
Har vi någon amerikan i år..nej, i år satsas de svenskt...good move..inte om man frågar mig..

Så min slutsats...det blir förlust....det var här ni läste det först, kom ihåg det...
Jag om någon vill se en vinst...mannen blir ju så grinig när de förlorar...men inte i år...inte så länge de inte ändrar något..sorry

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

mister är pissig för att sverige inte vann hockeyn, hoppas det inte kommer att vara två surkarlar under middagen ikväll. puss