torsdag 6 maj 2010

Ett snabbt inlägg...

Jag måste sååå lägga in lite bilder när jag kommer hem..jag bor numera i ett växthus, allt bara växer...ärtor trängs med tomater och fikon. Det är fantastiskt! Sitter på björnens jobb och väntar på att han ska bli färdig så vi kan åka hem.
Jag har köpt kål och ska försöka mig på kålpudding...någon dag...hm...det här inköpet tänkte jag inte riktigt igenom...a ja..det löser sig:)

Vad mer...jooo jag har köpt en ny kokbok, den är vacker...alltså själva boken är bara vacker..omslaget...åh...den bokryggen...fab! Jag har inte hunnit bläddra...för jag bara tittar på den...tänk om jag blir besviken?? För den inte är lika vacker på insidan som på utsidan....det lät ytligt...men jag pratar om en bok, så då är det kanske OK??

Och så fick jag en finfin anteckningsbok utav finis F...den har jag börjat skriva recept i..synd att jag skriver som en kratta...men även den har en fantastisk utsida!! Återigen...ytligheten...shit måste skärpa mig;)

Måste ta bilder på böckerna också...så Ni får se!

2 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

Nu när jag ska göra en budget-blogg så får du hjälpa mig att komma på en massa bra spartips! Pengalöshet är det nya svarta, aight?!

Sälen sa...

Helt med! Första spartipset är en månads-matbudget med storhandling:)