lördag 15 maj 2010

Rött rött rött

Fotbollssäsongen kickar igång idag...slut på det sociala livet. Alla flickvännerna/fruarna i laget hatar mig för jag inte vill hjälpa till, men det skiter jag fullständigt i. Skitsport, skitlag och framför allt skitorganisation!

M fick välja nagellack på mig igår...jag är för det första inte nagellackstjejen...men vi skulle ut och jag ville känna mig lite fin...INTE bra..jag skyller på att jag hade feber och golfbollar upptryckta i nosen o halsen. Jag är riktigt jäkla snorförkyld och vill bara dö..anywho the nailpolish...han valde rött! Rött som i "hej jag är en hora i nagellack" med andra ord...fel typ av röd...men jag tittade inte riktigt när han valde den, så jag får skylla mig själv.

Så nu vill jag gnaga av mig fingrarna...måste ut och handla aceton

Inga kommentarer: