tisdag 11 augusti 2009

Aj aj aj...

Jag börjar bli öm i kroppen....skulle behöva ett långt varmt bad och lite massage.
Men jädrans vad kul jag har. Jag andas dans och musik och är konstant omringad utav likasinnade, jag älskar det!
Idag dansades det från 14 till 20, med en lite matpaus någonstans där i mitten.
Kom på att folk tittade konstigt på mig när jag satt på tåget idag...sen slog det mig..jag övade ju mina danssteg..markerade lite lätt med händer och fötter:)
Imorgon ska det dansas ännu fler timmar, vi får ju fler och fler danser att lära oss för varje dag. För att allt ska sitta till uppvisningen måste det övas och åter övas!

För att citera en känd dansfilm "You've got big dreams? You want fame? Well, fame costs. And right here is where you start paying - in sweat!" Och det är sant...idag svettades jag floder, galet mycket! Men återigen...the time of my life...har så kul!

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Jag vill gå på uppvisningen!