tisdag 25 augusti 2009

Smellovision n´ death..

Glömde o berätta i mitt förra inlägg...
När jag kommer till jobbet idag så vilar det en fräsig doft i trapphuset...jag misstänker att det är kvarglömde sopor någonstans som luktar kardemumma..

Men ju längre in i dagen vi kommer och ju mer solen gassar...så har nu doften växt. Nu är det en blandning utav spya och död. Det sticker i nosen bara man sticker ut huvudet...vilket jag blir tvungen att göra rätt ofta.

Om ni bara kunde känna den stickande doften...urk. Det börjar talas om att det kan ligga en död råtta i en cistern som finns i ett rum som kallas "skräckfilmsrummet" Jag har aldrig hört talas om det här rummet! Varför finns det?? Och varför kallas det så?

Nu hoppas jag bara att jag inte spyr när jag måste gå inom trapphuset för att komma hem...och att doften inte sätter sig i kläderna.

Inga kommentarer: