tisdag 25 augusti 2009

Tisdag

Jag har en enorm lust att göra något, men jag vet inte vad....jag har en massa måsten, men dom är inte lika roliga att ta tag i.

Jag har suttit och dumsurfat ett tag på bröllopssaker...funderar på en kupp. På att tapetsera M´s toalett med all möjlig info, i ett försök att få honom intresserad och involverad. Tror ni det fungerar?? Får se om jag orkar ta tag i det eller inte..jag ska hålla er uppdaterade.

Jag har så ont i min arm..vet inte vad jag har gjort..det har gjort ont ett tag och det går inte bort. Nu har jag även börjat få ont i andra armen..jag avskyr verkligen läkare, så jag vill vänta in i det sista med att gå till en sån..Dom lär väl skicka hem mig med smärtstillande och inget mer...sen när har ett piller varit en bestående lösning till något? Jag vill att någon ska ta mig på allvar annars går jag därifrån. Jag har en lång erfarenhet utav bajsiga läkare, med humbug-teorier och massa piller som inte hjälpte..jag är bitter och skeptisk när det gäller läkare, ja och det står jag för!

Jag måste även klippa mig..jag har en sånt enomt burr på skallen...borde börja tänka på bröllopsfrisyr också...hmm?

Inga kommentarer: