lördag 22 augusti 2009

Dagen efter...

Igår dog som sagt min älskade mormor..min fina kusin kom till vår lya och hon och jag gjorde vårt bästa för att hedra hennes minne.
Mormor hade inte velat att vi sörjde henne, så vi festade. Det dracks vin, massor med vin. Det dansades, skrattades och grät, hela baletten.

Men idag...har jag velat möta min mormor, var hon nu finns. Jag har svettats, varit nära kaskadspyor, skakat, sovit..usch..men andra ord har jag mått som jag förtjänat. Man ska inte dricka så mycket, barn!

Smått panikslagen över att jag ska se Coldplay ikväll och jobba hela natten efter det..har jag hällt i mig vätska och föda hela dagen för att må bättre. Jag har återfått lite färg i ansiktet nu, slutat svettats lite. Men jag är fortfarande väldigt känslig för höga läten. Det passar ju bra ihop med en konsert eller hur?
Det känns som om jag har en apa sittandes på axeln som slår en stekpanna i huvudet var 5e minut...skön känsla jag lovar. Men jag förtjänar det...

Vila i frid mormor..jag kommer alltid att minnas dig med värme i mitt hjärta ♥

Inga kommentarer: