måndag 17 augusti 2009

Bah...hatar måndagar..

Första dagen tillbaka på jobbet..och det var tungt..det var jättemycket att göra, vilket visserligen var bra för annars hade jag nog somnat.

Annars har det inte hänt så mycket idag..bjöd över M´s mamma och gav henne middag. Det blev en kalasgod dragonkycklingsgryta med ris och sallad till.

Stackarn börjar tappa håret nu...hemskt att veta att hon behöver brytas ned för att bli frisk. Men huvudsaken är att hon blir frisk. Jävla cellgifter...dags för nästa behandling nu på torsdag. Jag håller andan och hoppas allt går bra...det måste gå bra...det kommer att gå bra.
Hon skulle börja läsa en bok, om hur positivt tänkande faktiskt kan förändra ditt liv. Blev glad över att höra att hon skulle läsa den boken. Jag tror stenhårt på det!

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Jag är STOR troende på den idén jag med. Det är så man ska leva.