söndag 16 augusti 2009

En tyst minut....

Så vi blev sams till slut..vilket var tur för annars hade jag exploderat utav att 7 personer kom hem till oss och skulle supa till.





Det blev en tripp ner till den lokala "utestället" där det dansades lite. Och när stämningen var på topp...så börjar björnen knorra, han ville hem. Väl hemma började han må dåligt...så jag klappade på hans huvud medans han kräktes..Plockade undan, gav honom vatten..ja vad gjorde jag inte??





Han har ju inte mått speciellt mycket bättre idag..så vi ligger i soffan och kollar på stormjägarna..jag är utomordentligt uttråkad. Jag hade planerat en skaldjurskväll...men vi får väl se hur det blir med den nu...min dag är förstörd..och för att göra saker o ting värre, så är det måndag imorgon och jobb, usch!





Som om jag inte var trött nog efter allt..så är detta jag får höra när jag ska sova! Sorry baby...men filmen måste upp...:) Puss, älskar dig.

Ok här skulle det vara en liten filmsnutt på när björnen snarkar...men det var tydligen för stort för att få vara här inne. Trist..framför allt att jag kommer på detta när jag försökt lägga in den hela dagen...men men....skit samma...nu vet jag...

Inga kommentarer: