fredag 7 augusti 2009

Några bilder...

Så jag snodde jobbets kamera för att snabbt ta lite bilder på min omgivning...
Jobbar då på ett rätt så stort sjukhus i Stockholm..det byggs för fullt här, så har man tråkigt kan man bara titta ut genom fönstret och mötas av den här vackra utsikten:) De har sprängt och haft sig större delen av året och de har inga planer på att sluta...även om man inte ska ställa sig i fönstret när det smäller är det dagens höjdpunkt! Tio tutningar...och sen BOOM!

Så här ser min arbetsplats ut...där står jag dagarna i ända och slaskar med mina prover och ser bara allmänt viktig ut i min labrock. Jag sätter på den proffsiga rösten när jag svarar i telefon osv...men så fort ingen ser mig så sjunger jag högt till radion och dansar omkring. Jag är ingen viktig person på jobbet...jag är en vanlig knegare som leker att jag är med i "top model" när ingen ser mig och har den vitaste labrocken av dom alla, designad av landstinget själva årgång 2009. När den är smutsig slänger jag den i en tygpåse och tar en ny i skåpen...Leken börjar igen..love it!


Inga kommentarer: