torsdag 27 augusti 2009

Min kupp!

Jag och käraste M ska ju gifta oss. Vi har bestämt ett datum som närmar sig med stormsteg, men mer har vi inte bestämt.

Jag vill absolut inte bestämma allt själv, så nu när M är på träning började jag smida mina planer...hur ska jag få honom involverad...

Jag gick på det som misstänkte skulle ha störst verkar. Jag gick på hans toalett.

Vi har två toaletter hemma, en stor (min) och en liten (Ms toalett aka bajstoan). Han spenderar flera timmar där inne...och läser ;) Så jag tänkte ge honom lite extra läsning...
Bilden till vänster är före bilden...trist, vitt och bara en bok att läsa. Till höger har vi "the bridezilla make over"....eftersom vi inte har en färgskrivare blev det inte så färgglatt..men lite rött papper hittade jag. En kalender, massa tidningar, checklistor, bilder på ringar och andra diverse matnyttiga förslag, tips och funderingar.
Nu återstår bara Ms reaktion...antingen blir han road och tycker att jag är en gullig och söt liten säl...eller så blir han måttligt road och ber mig ta bort allt för det kommer bli fula tejpmärken på väggen (som jag ändå vill måla om....och bli det fula märken kanske jag får en anledning att måla om..*hint hint*)
Väntar med spänning...meddelar hur det gick sen:)



2 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

Jag älskar din kupp, att ta över bajstoan är briljant! Men du... du har väl tagit bort all annan lektyr va?

Sälen sa...

Jag lämnade faktiskt kvar hans bok....ville vara lite snäll..men om det inte fungerar nu, så kommer den ryka!