lördag 8 augusti 2009

Matchen och slutet på dagen igår..

Matchen....ja jag var ju där 2 timmar innan den började, så jag började med att slänga i mig lite mat..det blev en helt otrolig macka på subway. Tillbaka till Zinken...grabbarna värmer upp!

Sen så var det dags, alla ställer sig upp och sjunger nationalsången.

Och matchen startar!
Första kvarten såg bra ut, inte fantastiskt men de spelade boll, andra kvarten började bra även om det vid det laget hade börjat svaja lite..men det var långt ifrån över.
Det talades lite taktik...men det var inget som hjälpte. Jag blev en total neggopotta och började yla! Kunde inte hjälpa det!! De förlorade och var tvungna att släpa sig av plan förnedrade (enligt mig).
Min baby var dock jätteduktig och det fick han höra! Han fick testa en ny position och det klarade han galant. Men trots att han i mina ögon är det bästa, kan han inte vinna en match för ett helt lag, han kan inte vara överallt samtidigt, tyvärr. There´s no I in team och det är sant..så enligt det resonemanget kanske jag inte ska klappa honom för mycket på huvudet för förlorar en förlorar alla..en för alla, alla för en...eller? Är jag för hård nu igen??
Hur som helst, kvällen avslutades med en snabbvisit till de finaste av de finaste! Vi åkte hem till våra kära vänner F&M och vi snackade lite skit under den vackraste månen jag sett på länge. Tyvärr gick det inte att få någon vettig bild på den...så fantisera ihop den vackraste bilden av månen ni kan...o under den, satt vi och filosoferade.
Som vanligt försökte jag och F lösa världeproblemen och tänka på andra än oss själva. Medans M och M satte käppar i hjulet för oss...typiskt..men trevligt!















Inga kommentarer: