lördag 15 augusti 2009

Fräs!!

De förlorade matchen!

Så mannen sitter i vardagsrummet och ska supa bort eländet. Jag...är förvisad till sovrummet med min laptop! Varför? För att jag inte vill supa skallen av mig, för att jag inte vill gå till det lokala "utestället" och skaka rumpan med foster. Jag är trött och jag är ledsen. Jag har visat nog med tolerans den här dagen. Jag var på matchen, jag klappade händerna..jag har gjort mitt!

Jag hade sett fram emot en trevlig hemmakväll, se på film kanske äta lite chips. Istället sitter han och vräker i sig chipsen...och jag ska säga TACK för att han hjälpte mig föra över en film till usb-minnet! En film jag ska titta på själv i mörkret på min laptop instängd i sovrummet! En film jag mycket väl hade kunnat föra över själv, utan hjälp om jag bara vetat var han gömt filmhelvetet. Men TACK, tack för ingenting, ditt själviska as...POOP- AWARD!!!

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Poop-award!

Kiss-award till dig dock, har precis ätit upp den sista chokladbiten och soppan var jättegod. Men vad fan ska jag göra nu? Jag har ätit, sovit, surfat och tittat på tjejfilm och Sopranos och dagen är fortfarande inte slut!!!