onsdag 19 augusti 2009

Luktar gammal fot...

Jag har slitit och jobbat som ett djur...känner mig utnyttjad...o luktar fot...jag är inte alls nöjd. Vill ha ett annat jobb..men det är inte riktigt läge att säga upp sig och söka nytt:(

Igår så havererade en av datorerna..M tror att det var någon slags korsslutning som slog ut hela skiten och därmed internet...låter skitläskigt...och ledde till att jag inte har kunnat blogga så mycket. Men jag lever...trots att fotlukten gör sitt bästa för att dräpa allt i räckhåll..

Jag hade det lite trevligt igår iallafall, vännen I kom över. Hon ska gifta sig i oktober och jag ska få fixa hennes frisyr. Hon vill ha två utbakade flätor som möts bak i nacken i en stor knut..Jag är rätt duktig och det blev riktigt fint. Men...jag glömde att ta bilder i all iver. Jag suger...men men
hur som helst så passade jag på att bolla lite idéer med henne angående mitt eget kommande bröllop..hon var full med bra saker! Så vill jag bara åka till Kreatima och köpa på mig pyssel!!

Nu är det bara 171 dagar kvar för mig...wiiii!

Inga kommentarer: