torsdag 20 augusti 2009

Jag har världens bästa M hemma!

Blivande svärmor har ju som sagt cancer...och hon håller på med sina cellgiftsbahandlingar. Hennes hår har börjat ramla av lite..inte så att man la märke till det...men hon märkte det och stördes av det. Så idag när jag låg i badet och hade bestämt mig för att ha lite me-time så ringer telefonen..
Hon hade bestämt sig för att raka av allt..och ville ha lite hjälp. Jag insåg snabbt att jag behövde mitt hjärta för det här och att hon inte skulle göra det själv. Jag drog några nödlögner..och så gick jag och M ner..

Vi satte henne på en pall..och M rakade av henne håret. Självklart fick hon som jag förutspått en smärre chock när hon såg sig i spegeln. Som tur var M där för en kram. Han är världens bästa..jag hade inte klarat av att vara så stark som han var idag...kiss-award to you my love!!

Inga kommentarer: