måndag 10 augusti 2009

Todays poop-award goes to...

Min sambo M!!
Glad i hågen frågade jag ifall jag fick låna våran gemensamma bil onsdag och torsdag kväll för jag har saker att göra som skulle underlättas ifall jag hade bilen...vad får jag för svar...
"Jag kommer behöva vakna jättetidigt på onsdag och tordag...", detta sägs dessutom med en lite sårad bebisröst...Jag börjar rysa och känner ilskan bubbla inombords.
Skitsamma..jag får väl ta nattbussen hem till den här hålan vi bor i!! En håla vi dessutom bor i för att han vill det, för att han ska ha nära till sin fotbollträning!
Träningar som är måndagar, tisdagar och torsdagar och då han måste ha bilen, för det är sååå jobbigt att ta bussen 10 minuter. Dessutom är det matcher varje helg och jag kommer på varenda en! Varför ska jag betala för en bil jag inte får använda??
Dessutom brukar jag vakna skittidigt på min lediga dag och laga frukost och spenderar resten av dagen med att sitta på en hård bänk och titta på när han spelar. Är det regn och kallt hindrar det inte mig...men kunde han tänka sig att komma och se mig dansa en och en halv timme??? Någon som jag gör en gång per år....nja vi får se, fick jag som svar.
Och för det vinner min kärlek dagens poop-awards!

Dagens kiss-award...som är då den mer positiva varianten av poop-award om det inte framgår av namnet...går till...MIG! Jag har varit fantastisk idag:D

Inga kommentarer: