lördag 29 augusti 2009

Grabbkväll...

Jag är helt förundrad över mängden mat som 5 grabbar kan äta...om jag skulle äta den mängden på en vecka skulle jag väga över 120 kg på ett halvår...utan problem...helt galet..

Idag gjorde jag spagetti carbonara...
Vi kokade över 1 kg spagetti...det blev lite över.
Vi kokade ihop 4 paket carbonara crush
Stekte 4 paket bacon.
Hade i 3 burkar hela champinjoner (stor burk)
Hade i 600 g sugar snaps.....såsen är slut..

Galna mängder mat...och nu sitter de och äter snacks. 2dippar...ett påse chips, en påse nachos. En bunke med guacamole...en hel hög med quesadillas...Vi har några fler påsar med chips och dip i skafferiet. Och som det ser ut nu så kommer vi nog behöva ta fram dom snart....det äts och äts och äts...jag sitter med öppen mun och bara stirrar.

De pratas så mycket fotboll...att jag ofrivilligt börjar odla skägg och penis...måste nog sätta på mig en rosa klänning och högklackat för att motverka effekterna. Antingen lyckas jag eller så blir jag jordens fulaste transa...om det blir det senare, så lovar jag att ta bilder och lägga upp;)

Inga kommentarer: