söndag 9 augusti 2009

Nu kan jag dö lycklig!!

Madonna knäcker...hon gör det, hon är den största utav de största! Hon är en fullkomligt makalös artist, fulländad..perfektionist ut i fingertopparna och vilken röst!

Jag var och såg Miss Britney för några veckor sen och även om det är totalt orättvist att jämföra de två så ska jag göra det...bara liiite.
Britney...är hälften så gammal som Mads. Dvs att bruden borde ha mer ork utav bara skillnaden i ålder...men nej.
Både Britney och Mads hade under hela konserten (med vissa undantag) brutalt höga klackar på sig. Britney såg man tydligt...hade problem med att dansa i sina skor. Så hon gjorde det halvhjärtat eller ibland inte alls. Mads hoppade omkring i sina klackar i över två timmar som om de vore mokasiner!
Britney tog ton vid 3 enstaka tillfällen, Madonna sjöng ur sitt lilla hjärta hela showen!! Strongt, imponerande. Allt var det, från början till slut, sög den kvinnan in publiken och släppte inte sitt järntag förrän hon var redo!

Jag har sett många artister stå på scen...några riktigt stora dessutom..men jag såg Madonna sopa mattan med allt jag hittills sett igår och det var magiskt!

Nu vill jag bara springa omkring i benvärmare och tuperat hår och sjunga Mads-dängor i resten av mitt liv!!

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Menar du att jag inte kan springa omkring och säga att Madonna inte kan sjunga live?! Vad ska jag då prata om?