onsdag 12 augusti 2009

Finner inga ord..

...för jag är så trött. Snubblade precis in genom dörren, som tur fick jag ha bilen idag, så hemresan gick lite snabbare. Jag har varit igång sen kl 14 idag..vi tog en paus på ca 30 minuter för att slänga i oss lite mat, sen var det bara att träna ännu mer.
Så mycket som vi tränar skulle man tycka att vi borde sätta allt vid det här laget...men nej. När man gör dansen för 500:ade gången..glömmer man bort den helt. Muskelminnet är inte så aktivt längre..och hjärnan, den är bara utmattad.
Under klass, när läraren står där framme, så förstår man verkligen varenda "Boom-boom-ka-poow-wii" men när man ska öva själv...står man där som ett frågetecken. Varför är det så??
Nu ska jag iallafall hoppa i säng! Hörs imorgon, då har jag något stort att berätta...

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Men vakna då och berätta!!!